20.6.11

A lesbian ...story

Photobucket

Aυτό εδω αγαπητέ αναγνώστη αν το βλέπεις και δεν αντιλαμβάνεσαι τι είναι ,σε ενημερώνω οτι χρησιμοποιήθηκε σε πασιγνωστο χωρουμ ως υπογραφή μου ,την περιοδο που ημουν μελος εκεί.Αν το εχεις ξαναδει σιγουρα ήσουν μελος και εσύ ,αλλα πιθανότατα δεν γνωριζεις την ιστορία που κουβαλάει.
Στο εν λόγω χωρουμ λοιπόν ,υπήρξε μια περίοδος που διοργανώνονταν πολλες εκδηλώσεις για τα μέλη σε ενα μαγαζι στο Μικρολίμανο ,οπου μας είχε παραχωρηθει ο τελευταιος οροφος του κτηρίου και καναμε τα παρτυ μας.
Φύσει και θέσει κοινωνικότατο παιδί εντρύφησα λίγο μετα την εγγραφή μου στην ομάδα αυτων που οργανωναν τις εκδηλώσεις και πολύ σύντομα ανέλαβα και να παιζω μουσική σε κάποιες εξ αυτών.
Μετα απο κάθε εκδήλωση ανοιγε ο πρωτος αποχωρησας απο την συγκέντρωση ενα τοπίκιο όπου εγραφε τα συνηθη γλειώδη(ηταν φανταστικα ,περασα τελεια και άλλα τετοια) ,στο οποιο οι περισσότεροι την επόμενη μερα(οταν ειχαμε συνελθει δλδ απο τα πιωματα) μπαίναμε και συνεχίζαμε το νήμα .
Μόνιμο παραπονο μου ηταν πως σπανίως αυτο το χριστιανο που ηταν σκυμμένος πανω απο το λαπτοπ και εξυπηρετούσε ολα τα γουστα των συμμετεχόντων κάποιοι τον ευχαριστούσαν ή του αφιερώναν δυο λόγια(οχι πως με πολυενοιαζε-δεν ειμαι ψωνιο ,να γουσταρω να με χειροκροτανε- αλλα ήθελα να το ακουω που και που).
Σε μια κουβέντα με τον εναν εκ της συντροφιας εκφραζω το παραπονο μου και μου απανταει πως ειναι λογικό τα μέλη να ενδιαφερονται για αυτους που κάνουν ντόρο με τις πραξεις τους στο χωρουμ και να τους εχουν στο επικεντρο στο παρτυ και στα σχολια μετα(η αληθεια ηταν πως ημουν λιγακι χαμηλων τονων και δεν προβαλα προς τα εξω οση δουλεια εκανα) .Αν μου είπε εκανα και εγω κάτι που θα τραβούσε την προσοχη καποια στιγμη θα με προσεχαν και μετα θα ηταν θεμα συνηθειας και τακτ να λενε μια καλη κουβεντα.
Ωραια ,σκέφτηκα αλλα τι να κάνω ;
Να φτιαξω μια υπογραφη που θα τραβήξει την προσοχη ,σκεφτηκα!
Και κατέφυγα στο μυαλο του σπιτιου ,το γνωστο Κορίτσι ,το οποιο αφου με βομβαρδισε με ενα σωρο ιδεες ,απογοητευτηκε  γιατι δε με συγκινουσε τίποτα.
Την επόμενη στην δουλειά ακουω την ατακα αυτη απο εναν αποθηκάριο.
Αυτό ηταν!
Τηλεφωνο στο Κορίτσι ,του δινω λευκη επιταγη δημιουργιας και αναμενω το αποτέλεσμα.
Το οποιο και χρησιμοποιήθηκε και έκανε την αισθηση του!
Στην επομενη συνάντηση των μελων ,πολλοι χρηστες θέλαν να γνωρίσουν αυτον με την ιδιαιτερη υπογραφή -που συμπτωματικα επαιξε και παλι μουσικη εκεινο το βραδυ.
Όταν ηρθε η ωρα να αναλάβω καθηκοντα,ενα απο τα πειραχτηρια της παρεας ,πηρε το μικροφωνο(υπηρχε για ανακοινωσεις γιατι δεν ακουγομασταν αλλιως )και ανακοίνωσε ότι "η λεσβια " ηταν ετοιμη να τους κανει να χυσουν ......πολυ ιδρωτα(απο το χορο-αυτο το παρελειψε!)
Περιττο να σου πω το γελιο οτι ακούστηκε μεχρι το Δελφιναριο .
Δε θυμάμαι ποσοι περασαν και με χαιρετήσαν οχι με το ονομα μου αλλά οπως με εχει συστησει ο φίλος .(Πόσα "καλη συνεχεια λεσβια μου", ακουσα εκείνο το βραδυ;)
Και στα σχολια μετα ,οι πάμπολλες ευχαριστιες είχαν πρωτα το λεσβια και σε παρενθεση το ονομα μου στην κοινοτητα.
Ο στοχος είχε επιτευχθει και η υπογραφή αντικατασταθηκε με μια "σεμνότερη".Στα μέλη πήρε λίγος καιρος να συνηθίσουν να με αποκαλουν οταν θελαν να μου κάνουν ενα κομπλιμεντο με το ονομα μου ,αλλά σήμερα που για κάποιο λόγο επανήλθαν ολα αυτα εκείνων των ημερών ,εψαξα στο πισι μου και την ξεθαψα την υπογραφή.
Με το κλεισιμο της σελίδας και το τελος των εκδηλώσεων δεν ξανασχολήθηκα με κάτι αναλογο.
Νομίζω οτι ηταν ευλογια που βρεθήκαμε ολοι αυτοι οι ανθρωποι τοτε σε εκεινο το μερος και αφήσαμε στην σκληρο δισκο αρκετού κόσμου μνήμες απο εκείνες τις εκδηλώσεις.
Στον δικό μου σκληρο δισκο(oχι στο μυαλο ,στο κανονικο εννοω) βρίσκονται 4 βιντεο και 2.600 φωτογραφιες απο εκεινα τα events.Εξ οσων γνωρίζω υπαρχουν αρκετοι που εχουν κρατησει κομματια και στους δικους τους υπολογιστες-οι περισσότεροι πιθανολογω οτι τα εχουν σβησει....

Εχω ομως να δηλώσω υπευθύνως, πως πέρα απο ολα αυτα η υπογραφή αυτη φανερώνει την σεξουαλικη ταυτοτητα της γυναικειας μου πλευρας -και αυτη γουσταρει(οπως και η ανδρικη )γυναικες!!!

2 σχόλια:

  1. πρωτότυπο διαφημιστικό !
    Αλλά ο... άνδρας να προσέχει που "βάζει" μερικά πράγματα...
    Ξενικός
    xenikos.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι σύπμτωση! Κι εγώ κάπως έτσι θα το διατύπωνα. Την ουσία την έχω σκεφτεί κι' όλας! Η φράση δεν είχε σχηματιστεί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γράψε μας μια μούρλια κι εσύ....Μπορείς!!!